Vizualizace kuchyní a jídelních koutů dnes běžně zpracováváme v rámci hlavního obytného prostoru v bytě či rodinných domech. Ale i dnes mohou nastat případy, kdy je tento prostor samostatný a je oddělen od zbytku místností. Poté je nutné tedy vytvořit vizualizaci tohoto prostoru separátně.
Design kuchyně většinou řešíme ve vizualizacích s naším architektem. U většiny developerských projektů nejsou kuchyně součástí bytových standardů a je na samotných klientech, jak si následně kuchyň zařídí. Z toho důvodu se snažíme připravovat návrhy dle současných trendů, pokud nám klient nedá inspiraci podle jeho vkusu. Může nastat i opak, a kuchyňský prostor může být přesně definován. A to jak uspořádáním, materiály, tak vybranými spotřebiči. I zde je velmi důležité klást důraz na dobré umístění kamer a ihned od počátku ladit renderingy do předem daných perspektiv.
Většina záběrů v interiérech se tvoří s důrazem na prostor tak, aby developer ukázal co nejvíce místa v místnosti. To je správně, ale současně je nutno si uvědomit, že takto se ztrácí kouzlo kvality použitých textur či samotných 3D modelů. Je tedy dobré mít na paměti, že i tyto faktory mohou být důvodem ke koupi. Proto je vhodné vyhotovit i byť jeden pouhý rendering takové detailu. A ve výsledku se potvrdí, že kolikrát dokáže zaujmout na první pohled více, než celková kompozice velkého prostoru.
Stolování, jídelní prostor, to je kapitola sama o sobě. Lze k ní přistupovat především s důrazem na místo. Prostorné místnosti často dávají možnost použít velké jídelní stoly se šesti až deseti místy k sezení. To však není u menších místností možné a tudíž je jediným řešením pořídit si barové židle, které mohou být velmi efektní součástí kuchyní a barového pultu.